Follow @folllowthewhiterabbit

Tuesday, January 10, 2012

ABSOLUT MODE YARISMASI

BENI TANIYANLAR BILIR TURKIYEDE TARZINI COK BEGENDIGIM INSANLARDAN BIRIDIR SEDA YILMAZ.ABSOLUT'UN DUZENLEDIGI BIR YARISMA SAYESINDE KENDISIYLE TANISMA FIRSATIM OLDU VE BIRLIKTE YARISMADAN KAZANDIGIM 2500 TL YI KULLANMAK UZERE NISANTASI BEYMEN BLENDER DA BULUSUP KEYIFLI BIR ALISVERIS YAPTIK.NE KADAR SEMPATIK VE ZEVKLI BIR INSAN OLDUGUNU ANLATMAMA GEREK YOK SANIRIM.BEYMENDEN ALDIGIM MARC JACOBS TRENCHCOAT VE MARC JACOBS CANTAMI YAKIN BIR ZAMANDA YAPACAGIM POST ILE HUZURLARINIZA SUNACAGIM.SIMDILIK BENDEN BU KADAR..



2 comments:

Lunapark Queen said...

Blogunu yeni keşfettim ve bayıldım, Akbank oscar kombinlerinden buldum blogunu Absolut yarışmasını da kazanmışsın Seda ile :) Süper olmuş! Kısa sürede güzel başarı ve çok zevklisin bnce :) Ben de seni beklerim bloguma :) Twitterdan ekleşelim :) Burada da takibe aldım Zümra Çelik olarak.. Öptüm canım ;)

followthewhiterabbit said...

tesekkur ederım guzel dusuncelerın ıcın.bende senın takıpcınınım artık:)